LEI Регистърът е регистрационна агенция, чиято цел е да помага на компаниите да кандидатстват за LEI код и да подновяват своите LEI номера по целия свят Ние не действаме като местна единица, но работим в сътрудничество с различни местни оперативни звена. Нашата цел е да обработваме Вашите данни в съответствие със стандарта LEI и да направим LEI системата лесна за разбиране. Запомнете единствено, че "Без LEI няма търговия".
Ние използваме бисквитки, за да Ви предоставим най-доброто потребителско изживяване и да събираме статистически данни за използването на нашия уебсайт. С кликването върху „Приемам“ Вие приемате всички бисквитки. Допълнителна информация е достъпна тук.
Ние използваме бисквитки, за да Ви предоставим най-доброто потребителско изживяване и да събираме статистически данни за използването на нашия уебсайт. Допълнителна информация е достъпна тук. NB! LiveChat се нуждае от незадължителни бисквитки, за да функционира.
LEI:
Следваща дата на подновяване на LEI:
LEI кодът в момента се управлява от [current_lou]. Можете обаче да го прехвърлите на нашия партньор Ubisecure Oy (RapidLEI).
LEI е изтекъл и трябва да извършите годишно подновяване с процеса на прехвърляне.
Към момента вашият LEI се управлява от [current_lou]. Вие ще прехвърлите вашия LEI под управлението на LEI Регистър. За да завършим процеса, трябва да прехвърлим вашия LEI към нашия Партньор LOU, RapidLEI. RapidLEI е оторизиран GLEIF издател на LEI. Моля, изберете по-долу между обикновено прехвърляне (LEI няма да бъде подновен) и прехвърляне с подновяване на LEI.
Каква е разликата между прехвърляне и подновяване на LEI?
Подновяването на LEI е процес на ежегодна актуализация на регистрационните данни за дадено дружество в базата данни на Фондация „Глобална идентификация на юридическите лица“. Данните на дружеството трябва да бъдат актуализирани поне веднъж в годината.
Прехвърлянето на LEI представлява предаването на LEI кода от един доставчик на услуги към друг. Позволено е LEI кода да бъде прехвърлен, с цел клиента да може да упражнява правото си да избира различни доставчици на услуги. В случай, че клиентът не е доволен от таксите, обслужването или качеството на данните, той може да прехвърли LEI кода към друг LEI издател (LOU). LEI кодът не се променя по време на процеса на прехвърляне. Самият процес е „бек-енд“, което означава, че е невидим за крайния потребител. Всички LEI кодове са валидни във всички юрисдикции. Доставчиците на инвестиционни услуги не могат да разграничават LEI кодовете на база местните оперативни единици (англ. съкр. LOU).
LEI регистърът предлага услуга трансфер, заедно с подновяване, с цел да се гарантира най-високата степен на точност на данните.
За да продължим с подновяването, първо трябва да прехвърлим вашия LEI, моля използвайте формуляра за прехвърляне на LEI, за да продължите с подновяването.
"Драги клиенте,
Към момента вашият LEI се управлява от нашия партньор LOU RapidLEI, но не под наше управление като Регистрационен Агент. Оценяваме вашия интерес към нашата услуга, но за съжаление към момента не можем да ви я предоставим. За да подновите вашия LEI, моля, свържете се с RapidLEI директно на [email protected] или посетете техния партньорски сайт, за да намерите вашия местен партньор.
Благодарим ви за разбирането!
Регистрационен Екип по Поддръжка на LEI "
Уважаеми клиенти,
Понастоящем имате валиден договор с нас за LEI код [lei]. Договорът е валиден до [paid_until]. Това означава, че ще се погрижим за ежегодното Ви подновяване на LEI до [paid_until]. Можете да проверите Вашите LEI данни тук: [leicert_link]
Ако е необходимо Вашите LEI данни да бъдат актуализирани или имате някакви въпроси, моля, свържете се с нас на [site_email].
Съгласни ли сте с прехвърлянето и продължавате ли към подновяването на LEI със същото приложение?
Почти сте завършили прехвърлянето на LEI. Като финално потвърждение, ние трябва да се уверим, че целенасочено сте избрали прехвърлянето на LEI без подновяване на данните. Все още ли искате да подновите вашия LEI с прехвърляне?
Уважаеми клиенти, възможно е дублиране на съвпадение между вашата кандидатура и базата данни на Global Legal Entity (GLEIF). Моля, проверете информацията по-долу, за да потвърдите дали това е вашата фирма
LEI:
Фирма:
Рег. №:
Дата на следващо подновяване:
Статус:
Ако информацията за вашата фирма по-горе е правилна, кликнете върху ДА, за да преминете към заявлението за подновяване на LEI. Ако сте сигурни, че това не е вашето юридическо лице, кликнете върху НЕ и продължете към нова LEI кандидатура.