Търсене на LEI код

Търсете на LEI код и проверете валидността на Вашия LEI код

Показани са 0 results
Държава
Bulgaria (BG)
Вие разглеждате страница от с записа на страница
Вие разглеждате страница от с записа на страница

You can raise a simple challenge regarding LEI data or proceed with the full LEI data renewal.


Proceed with full LEI data renewal - we will validate the data from the local business registry

Raise a simple LEI challenge - just tell us what is wrong with the current data in your own words

LEI:
Следваща дата на подновяване на LEI:
Към момента вашият LEI се управлява от [current_lou]. Моля, обърнете внимание, че ние можем да подновим вашия LEI само ако е под наше управление. За да продължим с подновяването на LEI, първо трябва да прехвърлим вашия LEI към нашия Партньор LOU, RapidLEI. RapidLEI е оторизиран GLEIF издател на LEI. Моля, използвайте формуляра за трансфер, за да прехвърлите вашия LEI, след това можем да ви помогнем с подновяването.
Към момента вашият LEI се управлява от [current_lou]. Вие ще прехвърлите вашия LEI под управлението на LEI Регистър. За да завършим процеса, трябва да прехвърлим вашия LEI към нашия Партньор LOU, RapidLEI. RapidLEI е оторизиран GLEIF издател на LEI. Моля, изберете по-долу между обикновено прехвърляне (LEI няма да бъде подновен) и прехвърляне с подновяване на LEI.

Каква е разликата между прехвърляне и подновяване на LEI?



Подновяването на LEI е процес на ежегодна актуализация на регистрационните данни за дадено дружество в базата данни на Фондация „Глобална идентификация на юридическите лица“. Данните на дружеството трябва да бъдат актуализирани поне веднъж в годината.

Прехвърлянето на LEI представлява предаването на LEI кода от един доставчик на услуги към друг. Позволено е LEI кода да бъде прехвърлен, с цел клиента да може да упражнява правото си да избира различни доставчици на услуги. В случай, че клиентът не е доволен от таксите, обслужването или качеството на данните, той може да прехвърли LEI кода към друг LEI издател (LOU). LEI кодът не се променя по време на процеса на прехвърляне. Самият процес е „бек-енд“, което означава, че е невидим за крайния потребител. Всички LEI кодове са валидни във всички юрисдикции. Доставчиците на инвестиционни услуги не могат да разграничават LEI кодовете на база местните оперативни единици (англ. съкр. LOU).

LEI регистърът предлага услуга трансфер, заедно с подновяване, с цел да се гарантира най-високата степен на точност на данните.
За да продължим с подновяването, първо трябва да прехвърлим вашия LEI, моля използвайте формуляра за прехвърляне на LEI, за да продължите с подновяването.
"Драги клиенте, Към момента вашият LEI се управлява от нашия партньор LOU RapidLEI, но не под наше управление като Регистрационен Агент. Оценяваме вашия интерес към нашата услуга, но за съжаление към момента не можем да ви я предоставим. За да подновите вашия LEI, моля, свържете се с RapidLEI директно на support@rapidlei.com или посетете техния партньорски сайт, за да намерите вашия местен партньор. Благодарим ви за разбирането! Регистрационен Екип по Поддръжка на LEI "
Уважаеми клиенти, Понастоящем имате валиден договор с нас за LEI код [lei]. Договорът е валиден до [paid_until]. Това означава, че ще се погрижим за ежегодното Ви подновяване на LEI до [paid_until]. Можете да проверите Вашите LEI данни тук: [leicert_link] Ако е необходимо Вашите LEI данни да бъдат актуализирани или имате някакви въпроси, моля, свържете се с нас на [site_email].
Съгласни ли сте с прехвърлянето и продължавате ли към подновяването на LEI със същото приложение?
Почти сте завършили прехвърлянето на LEI. Като финално потвърждение, ние трябва да се уверим, че целенасочено сте избрали прехвърлянето на LEI без подновяване на данните. Все още ли искате да подновите вашия LEI с прехвърляне?