ПОДНОВЯВАНЕ НА LEI КОДА

Вземете своя LEI код в рамките на часове, а не дни! Най-бързата и евтина процедура за издаване на LEI код (LEI code) в България.
120лв 120лв
/
1 година 1 година
120 лева на година 120 лева на година
300лв 300лв
/
3 години 3 години
100 лева на година 100 лева на година
450лв 450лв
/
5 години 5 години
90 лева на година 90 лева на година
Company

Aдрес



* Забележка - ако началната дата на връзката дете-родител е след края на счетоводния период, моля, върнете се към въпроса „Предприятието майка консолидира ли финансови отчети / годишен отчет?“ и маркирайте „Не“ като отговор.

* Забележка - ако началната дата на връзката дете-родител е след края на счетоводния период, моля, върнете се към въпроса „Предприятието майка консолидира ли финансови отчети / годишен отчет?“ и маркирайте „Не“ като отговор.


Подновяване на LEI кода

LEI кодът трябва да се подновява ежегодно. Това означава, че LEI код, издаден на 02.01.2018г., ще трябва да бъде подновен преди 02.01.2019г. В случай, че изпуснете крайния срок, LEI кодът Ви ще стане неактивен, докато не го подновите отново. Процесът на подновяване е нужен, за да се гарантира, че данните в глобалния LEI басейн (Global LEI Pool) са актуални.


Как да подновите LEI кода си?

Процедурата по подновяване е много лесна:

  1. Моля въведете LEI кода или наименованието на дружеството в съответното поле на формуляра.
  2. Формулярът ще бъде попълнен автоматично с текущите налични данни в базата данни на GLEIF. Можете да редактирате данните, ако са се променили през последната година.
  3. Изпратете формуляра.
  4. Ние ще се погрижим за обновяването.

Каква е разликата между прехвърляне на LEI и подновяване не LEI?

Подновяването на LEI представлява процес на ежегодна актуализация на регистрационните данни на дадено дружество в базата данни на GLEIF. Данните на дружеството трябва да бъдат актуализирани поне веднъж годишно.

Прехвърлянето на LEI представлява процес на предаване на LEI кода от един доставчик на услуги към друг. LEI кодът може да бъде прехвърлян, за да се гарантира правото на клиента да избира измежду различни доставчици на услуги. В случай, че клиентът не е доволен от таксите, обслужването или качеството на данните, той може да прехвърли LEI кода към друг издател (МОЗ). LEI кодът не се променя по време на процеса на прехвърляне. Самият процес е „бек- енд“, което означава, че е невидим за крайния потребител. Всички LEI кодове са валидни във всички юрисдикции. Доставчиците на инвестиционни услуги не могат да разграничават LEI кодовете на база МОЗ.


Услуга за подновяване за многогодишен период.

Знаем, че подновяването на LEI всяка година може да бъде отнемащ време процес.

LEI Регистърът предлага автоматично подновяване на LEI кода за период от 1, 3 или 5 години. Независимо от периода, ще получите известие от LEI Регистъра един месец преди крайния срок.

В случай, че се абонирате за многогодишно подновяване на LEI, LEI Регистърът ще поеме отговорността да подновява LEI кода Ви на годишна база, актуализирайки Вашите данни преди всяко подновяване чрез справка в Търговския регистър.  Нашата цел е да поддържаме данните Ви, свързани с LEI, актуални и верни.


LEI кодът ми е изтекъл - мога ли да го подновя или трябва да подам заявка за нов LEI?

Не можете да подадете заявка за нов LEI код, трябва да подновите изтеклия. Веднъж щом бъде издаден за определено юридическо лице, LEI кодът не може да бъде променян повече. LEI кодът е уникален идентификатор и всяко дружество може да притежава само един LEI.


Къде мога да проверя следващата дата на подновяване на моя LEI?

Можете да проверите следващата дата на подновяване на LEI кода на нашия уебсайт, както и в базата данни на GLEIF (Фондация „Глобален идентификатор на юридическите лица“).


Повече нямам нужда от LEI код? Какво трябва да направя?

Нашият съвет винаги е да запазите LEI кода си активен. Ако обаче сте сигурни, че вече не се нуждаете от кода, просто не плащайте таксата за подновяване и LEI кодът ще стане неактивен. Нищо повече не се изисква от Ваша страна.


В случай, че LEI кодът ми е изтекъл, таксата за нов LEI ли трябва да платя или таксата за подновяване?

Нашата политика по отношение на изтекъл LEI е каквато би трябвало да бъде - заплащате само подновяването, а не цената за нов LEI. Нашите цени са прозрачни - щракнете тук, за да видите цените!

LEI:
Следваща дата на подновяване на LEI:
LEI кодът в момента се управлява от [current_lou]. Можете обаче да го прехвърлите на нашия партньор Ubisecure Oy (RapidLEI).
LEI е изтекъл и трябва да извършите годишно подновяване с процеса на прехвърляне.
Към момента вашият LEI се управлява от [current_lou]. Вие ще прехвърлите вашия LEI под управлението на LEI Регистър. За да завършим процеса, трябва да прехвърлим вашия LEI към нашия Партньор LOU, RapidLEI. RapidLEI е оторизиран GLEIF издател на LEI. Моля, изберете по-долу между обикновено прехвърляне (LEI няма да бъде подновен) и прехвърляне с подновяване на LEI.

Каква е разликата между прехвърляне и подновяване на LEI?



Подновяването на LEI е процес на ежегодна актуализация на регистрационните данни за дадено дружество в базата данни на Фондация „Глобална идентификация на юридическите лица“. Данните на дружеството трябва да бъдат актуализирани поне веднъж в годината.

Прехвърлянето на LEI представлява предаването на LEI кода от един доставчик на услуги към друг. Позволено е LEI кода да бъде прехвърлен, с цел клиента да може да упражнява правото си да избира различни доставчици на услуги. В случай, че клиентът не е доволен от таксите, обслужването или качеството на данните, той може да прехвърли LEI кода към друг LEI издател (LOU). LEI кодът не се променя по време на процеса на прехвърляне. Самият процес е „бек-енд“, което означава, че е невидим за крайния потребител. Всички LEI кодове са валидни във всички юрисдикции. Доставчиците на инвестиционни услуги не могат да разграничават LEI кодовете на база местните оперативни единици (англ. съкр. LOU).

LEI регистърът предлага услуга трансфер, заедно с подновяване, с цел да се гарантира най-високата степен на точност на данните.
За да продължим с подновяването, първо трябва да прехвърлим вашия LEI, моля използвайте формуляра за прехвърляне на LEI, за да продължите с подновяването.
"Драги клиенте, Към момента вашият LEI се управлява от нашия партньор LOU RapidLEI, но не под наше управление като Регистрационен Агент. Оценяваме вашия интерес към нашата услуга, но за съжаление към момента не можем да ви я предоставим. За да подновите вашия LEI, моля, свържете се с RapidLEI директно на [email protected] или посетете техния партньорски сайт, за да намерите вашия местен партньор. Благодарим ви за разбирането! Регистрационен Екип по Поддръжка на LEI "
Уважаеми клиенти, Понастоящем имате валиден договор с нас за LEI код [lei]. Договорът е валиден до [paid_until]. Това означава, че ще се погрижим за ежегодното Ви подновяване на LEI до [paid_until]. Можете да проверите Вашите LEI данни тук: [leicert_link] Ако е необходимо Вашите LEI данни да бъдат актуализирани или имате някакви въпроси, моля, свържете се с нас на [site_email].
Съгласни ли сте с прехвърлянето и продължавате ли към подновяването на LEI със същото приложение?
Почти сте завършили прехвърлянето на LEI. Като финално потвърждение, ние трябва да се уверим, че целенасочено сте избрали прехвърлянето на LEI без подновяване на данните. Все още ли искате да подновите вашия LEI с прехвърляне?